28 Kasım 2016 Pazartesi

Kıyamet Kopmadan Şirince

Bahar ayında kendi oluşturduğum tur programının bir ayağı  da Şirince'ydi..Kıyamet koptu kopacak, gelsin itiraflar,gitsin goy goy'lar  derken popüler bir turizm dönemi geçiriyordu Şirince. Açıkçası bundan önce de kendisinin varlığından bihaber olduğumu söylemeliyim.

Kıyametin burada kopacağı dedikoduları tüm ülkeye yayılmıştı ve otel fiyatları alıp başını gitmişti. Biz elbette bu zelzele geçtikten sonra buraya yol aldık...Şirince küçük bir köy.. Teyzeler burada ev yapımı ürünler satıyor. Aslında küçüçük bir yer..Eski evleri görmek,sokakları dolaşmak köy hayatının sadeliğini ve huzurunu insana hissettiriyor.İstanbul gibi şehirden gelen insanlar için bulunmaz bir nimet..

Efes'i gezdikten sonra akşam üzeri görme fırsatımız oldu Şirince'yi..Akşam yemeğimizi burada yedik. Artemis Restaurant'ı terih ettik tavsiye üzerine ve hiç de pişman olmadık. Buradaki taş binayı ve oluşturulan müzeyi mutlaka görün derim. Şirince Taş Mektep Müzesi.. Dilerseniz linkten müze hakkında detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz. Ben klasörümü bulamadığımdan mütevellit bu yazıya ne yazık ki şu an fotoğraf ekleyemeyeceğim.

Hem manzara olarak hem lezzet olarak tercih edilecek en doğru adresti. Güneş gözden kaybolurken Şirince manzarası eşliğinde ve güzel bir sohbetle akşam yemeğini yemek bir lütuf olsa gerek. İnsan kıyamet kopacaksa varsın şimdi kopsun diyor. Daha sonra turla birlikte Efes'ten sonra buraya yine gelmiştik.Bir kez daha sokaklarında dolaşmak çok keyifliydi.

Şirince,İzmir Selçuk'ta yer alıyor. Biz burada otel konaklaması yapmadık.Fakat konaklama yapacak olanlar için Nisanyan Oteli önerebilirim.

Anılar zaman geçtikçe zayıflıyor elbette..Buraya 2013 yılında iki kez gittim ve çektiğim fotoğraflar olmadan ben bir hiçim. Her yeri talan ettim ve fakat yok. Şu an ki hislerimden bile bir yazı çıkarırım. Siz siz olun çifter çifter yedekleyin tüm geçmişinizi..